צור קשר
×

לפגישת ייעוץ השאירי פרטים

    איך לחסוך גם כסף על שמלת הכלה שלך וגם זמן חשוב בהתארגנות?

    בסטודיו של לימור בן יוסף בחירת שמלת כלה היא בחירה משמעותית ביותר לכל מאורסת ולכן אני כותבת לכן כמה שיותר נקודות שיתנו לכן יתרון ברגעים החשובים באמת. הנה טיפ סופר שווה על איך אפשר לא להעלם באירוע שלך, לא לבזבז זמן מיותר על התארגנות וכמובן לחסוך המון כסף!

    מכירות את זה שאתן בחתונה ופתאום נעלמה הכלה?! אז חכו, הכלה הלכה להחליף שיער ואיפור ושמלה ונעליים ולעשות עוד טאצ'-אפ קטן ועוד קצת תמונות למאפרת ופוף התעופפה לה חצי עד שלושת רבעי שעה מהחתונה שלך בכל פעם שאת סך הכל רוצה להחליף לוק! כל הארגונים והלוקים של הכלה לוקחים זמן לתחזוקה ולטיפוח, אירוע החתונה והאירוע גם ככה קצר – 4 שעות ופוף נגמר!

    אז מה עושים?

    3 לוקים בשמלה 1!

    גם פתרון זול יותר לשמלות כלה, גם נותן טון אחיד לטוטאל לוק שלך וגם לא תבזבזי זמן יקר מהחתונה המיוחלת שלך על החלפת בגדים.

    אחרי אינספור כלות מדהימות הגעתי למסקנה עיקרית שרוב הכלות רוצות וצריכות את אותן הדברים – שמלת כלה מעניינת ומסוגננת לקבלת פנים, שמלת כלה וואו וצנועה לחופשה, שמלת כלה מפילת לסתות לסלואו, שמלת כלה מיני או אוברול. כמובן שלא כל כלה רוצה יותר משמלה אחת אבל איזה כיף זה שיש את האפשרות להחליף ולהתחדש תוך כדי החתונה? אז איך עושים את זה בעצם?

    ראשית, תחשבו מה התקציב שלכן! אם את רוצה שמלות זולות ויפות זו לא אגדה יש לי חנות פופ-אפ במיוחד בשביל זה הייתי ממליצה לכל אחת ואחת מכן לתכנן מראש מה הכיוון שלה, מה הסגנון שמלת כלה שלה, איך היא רואה את עצה ביום החתונה בתור כלה בשמלה הלבנה כך תדעי איך להרכיב לך את הטוטאל לוק שלך בתור כלה, כשאת מדמיינת את עצמך, נסי לראות את כל הסיטואציות שתעמדי בהן ביום החתונה – הצילומים, קבלת הפנים, החופה, הסלואו והריקודים. בנוסף, נסי לדמיין את החתונה עצמה – אם זאת חתונת שישי בצהריים, חתונת מסיבת ענקית של יום חמישי בערב או אירוע קטן וצנוע בשכלול של כל הפרמטרים האלה תוכלי להגיע לוויז'ן הסופי והרצוי שלך כדי שתוכללי להתחיל  ל ה נ ו ת!

    ועכשיו נעבור לתכלס, בניית הלוקים והשמלות – איך מייצרים 3 לוקים שונים בשמלה אחת שמדברים יחד באותה שפה?

    יחד עם סטייליסטית אנחנו בונות את הלוקים:

    • נתחיל מהלוק הראשון קבלת פנים ו\או חופה –  האם את רוצה חצאית נפוכה ומנצנת לחופה או חצאית נשפכת ומתנפנפת? לוק מכוסה, אטום וצנוע לגמרי או לוק קצת יותר שקוף וקליל אבל שלא מסגיר את השמלה הבאה? לאחר מכן נעבור אל
    • הלוק השני – סלואו ו\או ריקודים – האם את רוצה כבר בשלב הזה לעבור למיני או שאת רוצה להישאר עם שמלה ארוכה? יש כמובן אפשרות לעשות חצאי חצאיות ולהגיע ללוק של חצאית מיני ומעליה שכבה חצאית קלילה יותר מבדים נשפכים.
    • הלוק השלישי והאחרון: האפטר חתונה – זה הלוק שצריך להיות לך הכי קליל, הכי נוח והכי נעים שיש! זה יהיה הלוק שיהיה מחובר בתחתית השמלה והוא יגיע בסוף החתונה כשאת כבר ממש רוצה להתפרק ולרקוד בשלב המסיבה

    הכנתי סרטון שמסביר בצורה מאוד פשוטה איך זה נראה בפועל:

    בסרטון אני מדגימה רק מקבץ אחד מאוד קטן מתוך האפשרויות שיש לי בסטודיו, יש כאלה שמעדיפות חצאית מיני במקום מכנס ויש כלות שיעדיפו בכלל מקסי לילה לכל אלו ישנן פתרונות!

    גם לגבי רמת הצניעות, אפשר תמיד לשים כיסויים ו'חולצות' יותר אטומות ובכך ממש לשנות את פני השמלה ולהיות צנועה ברמה המקסימלית 🤩

    לשיחת וואטסאפ ישירה עם הסטודיו >>

    FacebookTwitterPinterestWhatsApp

    התחברת לסגנון של הכלה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      limor
      This error message is only visible to WordPress admins

      Error: No feed found.

      Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.