צור קשר
×

לפגישת ייעוץ השאירי פרטים

    התחברת לסגנון של הכלה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      קולקציות נוספות

      שמלות כלה נסיכותיות

      כולנו גדלנו על האגדות והסרטים של דיסני ובכל אחת מאיתנו מסתתרת 'נסיכה קטנה'. בחורה אשר ממתינה לנסיך על הסוס הלבן ורוצה ביום החתונה שלה להיראות לא פחות ממלכה. אנחנו, בסטודיו של לירון בן יוסף, מעצבות שמלות כלה נסיכותיות ובעיקר, אנחנו משתמשות באלמנטים מעולם העיצוב כדי לתת לך את כל מה שאת צריכה, בשביל להרגיש הכי יפה ביום חתונתך. במאמר הבא נסביר על תהליך העיצוב של השמלה המנצחת. מה את צריכה לדעת ואיפה העבודה שלנו, בסטודיו, הופכת משמעותיות יותר ופחות. מוזמנת לצאת איתנו למסע ממש עכשיו.

      איך אנחנו מעצבות שמלות כלה נסיכותיות

      בדרך כלל, כאשר אנחנו משתמשות במונח 'שמלות כלה נסיכותיות', אנחנו מתכוונות לשמלות כלה קלאסיות. כלומר, כאלו המעוצבות בסגנון מהודר, בדרך כלל עם חצאית מתרחבת, במראה הקלאסי. יש משהו באלמנטים הללו אשר נשארים תמיד עדכניים ואל זמניים. נשים רבות חוששות מכך שהעיצוב של השמלה שלהן אולי מוצא חן בעיניהן היום, אבל בעוד שלושים שנה, כאשר יביטו בתמונות מיום החתונה, העיצוב לא ממש ימצא חן בעיניהן. אנחנו מודעות לפער הזה ולכן אנחנו עושות כל מה שאפשר בשביל לצמצם אותו. הטכניקה בה אנחנו משתמשות היא עיצוב שמלות כלה אשר נשארות תמיד מדויקות וכאלו אשר עשויות אלמנטים אשר לנצח ישארו באופנה.

      בנוסף, אנחנו מתייחסות למבנה הגוף של הכלה. כמו שכולנו יודעות, לכל אחת מבנה גוף שונה. יש מי שרוצה להבליט אלמנטים מסוימים בגוף שלה ויש מי שרוצה להבליט אלמנטים אחרים. אין כמובן נכון או לא נכון. עלינו לשאול את עצמנו בכל פעם מחדש, אילו כלים עומדים ברשותינו, כדי לתת לכלה שלנו את התחושה כי היא הכי יפה בעולם.

      אנחנו כאן למענך לאורך כל הדרך

      בסטודיו של לירון בן יוסף, תקבלי ליווי אישי ומקצועי, מהרגע בו רגלך תדרוך בסטודיו ועד ליום החתונה שלך. אנחנו נעשה הכל כדי לתת לך להרגיש כמו מלכה ונסיכה ליום אחד. בסופו של יום, את מתחתנת פעם אחת בחיים. ואנחנו נעשה כל מה שאפשר כדי לתת לך להרגיש הכי יפה שרק אפשר.

      This error message is only visible to WordPress admins

      Error: No feed found.

      Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.

      ×

      שיחת ווטסאפ