צור קשר
×

לפגישת ייעוץ השאירי פרטים

    התחברת לסגנון של הכלה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      קולקציות נוספות

      שמלות בוהו שיק כלה

      לכל אחת יש תמונה אחרת בראש, כאשר אנחנו מבקשות ממנה לדמיין את החתונה המושלמת מבחינתה. נשים רבות וגברים לא מעטים, מעוניינים לקיים חתונה בחיק הטבע. בגן אירועים מקסים או אפילו באיזה יער, מוקפים בחברים ובני משפחה. מדובר על זוגות אשר מחפשים את 'המראה הפשוט' בדרך כלל ובמקרים כאלו, אנחנו נבחר לעצב לא פעם שמלות בוהו שיק לכלה. אם את שמעת את המושג ואת לא יודעת בדיוק למה הוא מתייחס, אם את רוצה לשמוע עוד על תהליך העיצוב ועל בחירה של שמלה מושלמת עבורך, כל מה שאת צריכה לעשות זה להמשיך לקרוא את המאמר הבא. אנחנו מיד נספק לך את כל הפרטים החשובים באמת.

      מה מאפיין שמלות בוהו שיק כלה

      שמלות בוהו שיק כלה בדרך כלל הן שמלות אשר מתכתבות עם מראה יותר 'כפרי'. כלומר, אנחנו נשתמש באלמנטים כאילו יותר 'פרועים' בעיצוב. זה יכול להיות על ידי יצירה של שמלה נשפכת, כלומר, לא בהיכרח כדי המתהדקת על הגוף. לא נתבייש להשתמש בריקמה, פנינים, טקסטורות שונות ועוד, כדי לתת תחושה של שמלה חופשית, פרועה, כזו אשר נותנת תחושה של אביב, פריחה, חופש ושחרור.

      אנחנו כמובן נקפיד על כל פרט

      גם אם הסגנון שלך נחשב משוחרר יותר, זה לא אומר כי אנחנו לא צריכות להקפיד על הפרטים הקטנים. המטרה שלנו היא למצוא את הדרך להתאים לך שמלת כלה אשר יותר מהכל תדבר אותך. לכן, קודם כל, אל תשכחי כי תהליך העיצוב הוא תהליך משותף. כלומר, אנחנו כאן כדי להגשים לך את החלומות. בין אם יש לך שאלות ובין אם יש לך בראש משהו ספציפי אליו את מכוונת, אל תתביישי לבקש מאיתנו ואנחנו נעזור לך להגשים את החלום.

      בנוסף, בסטודיו של לירון בן יוסף, אנחנו עושות מה שאפשר כדי לתת לך תחושה טובה לאורך כל התהליך. בסופו של יום אנחנו לא רוצות רק לעצב לך את השמלה המושלמת עבורך. אלא, אנחנו רוצות לתת לך להרגיש הכי יפה שאפשר, לאורך תהליך העיצוב כולו. ממתינות לך עוד היום, אצלנו בסטודיו.

      שמלת כלה בוהו

      שמלות כלה בסגנון בוהו-שיק הפכו בשנים האחרונות לאחת האפשרויות הפופולריות ביותר עבור כלות המחפשות חיבור אינטימי יותר עם אופיין האישי ביום החתונה. בסגנון בוהו, השמלה מציעה חופש תנועה והבעה עצמית, מעבר לצורך בהופעה מושלמת ומתוכננת היטב. במקום לאמץ את הסגנון הנסיכותי והפורמלי המסורתי, שמלות בוהו מאופיינות בחומרים רכים וזורמים, גזרות אסימטריות ופרטי עיטור טבעיים כמו תחרה, פרחים ומעטפות. הן מנסות לשקף אותנטיות ואישיות, במקום אלגנטיות מוגזמת. שמלת כלה בוהו מתאים לכלות הרוצות להרגיש נינוחות ונוחות ביום החשוב, מבלי לוותר על יופי ואופי אישי. בנוסף, שמלות כאלה נוחות יותר לתנועה וריקוד, מה שמאפשר לכלה ליהנות ללא מגבלות מהריקודים והחגיגות.

      שמלת כלה בוהו – שמלה נוחה לריקודים

      שמלות כלה בסגנון בוהו-שיק הפכו לאפשרות אטרקטיבית עבור כלות המעוניינות להשתלב באופן מלא בשמחה ובריקודים ביום החתונה. בניגוד לשמלות כלה אלגנטיות המגבילות את התנועה והנוחות, שמלות בוהו מציעות גזרות אלגנטיות אך שחרוריות, המאפשרות חופש תנועה מלא. החומרים הרכים והזורמים, כמו בד תחרה ומשי, מעניקים תחושת נינוחות ואפשרות להשתתף בשמחה ללא מגבלות. העיטורים הטבעיים והאסימטריים תורמים אופי אישי, מבלי להכביד על התנועה. שמלת כלה בוהו מאפשרת לכלה להיות חלק בלתי נפרד מהריקודים והחגיגות ביום המיוחד, כך היא יכולה להתבטא בתנועה חופשית ולהרגיש נוח ומרגוע. שמלת כלה בוהו היא בחירה מושכלת שמאפשרת לכלה ליהנות מהריקודים והחגיגות, מבלי להתפשר על הופעה מרשימה ואישית.

      אביזרים ותוספות לשמלת הכלה

      שמלת הכלה היא ללא ספק הפריט המרכזי בהופעתה של הכלה ביום החתונה, אך האביזרים והתוספות שבוחרת להוסיף משפיעים באופן משמעותי על המראה הכולל. כפפות תחרה או משי יכולות להוסיף נופך אלגנטי ורומנטי לעיצוב, בעוד נעליים צבעוניות או בסגנון וינטג' יכולות להעניק מראה מעניין ייחודי יותר. תכשיטי הכלה, החל מעגילים, שרשראות ועד כתרים ורעלות, הם אלמנט אסתטי מרכזי שמשלים את המראה ומוסיף לו שכבות של פאר והדר. בחירת האביזרים המתאימים יכולה להפוך שמלת כלה קלאסית לאווירה ייחודית, אישית ובעלת נגיעה אופנתית מיוחדת. המשחק בין העיצוב הבסיסי של השמלה לבין הפריטים המשלימים הוא חלק חשוב בבניית מראה הכלה המושלם ביום המרגש. מוזמנות ליצור קשר עם לימור בן יוסף, מעצבת שמלות כלה מקצועית המתמחה בעיצוב אישי ומדויק עבור הכלה.

       

       

      This error message is only visible to WordPress admins

      Error: No feed found.

      Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.

      ×

      שיחת ווטסאפ